Tuesday 29 May 2012

to mr lebiu...

okey...tadi da marah2,now nak hepi2..saya tgh mood nak bercinta now..haaaa....siapa yg mengenali Cik Ira Asri ni mesti rasa terkujat dan terkulat sebab tengok aku ni da pandai jiwangness....alaaa...bukan selalu kan..lagipun,bila kita da jumpa org yg kita sayang and cinta,semua jadi bunga2 je.nampak tikus lalu pun macam nampak macam bunga ros yg sedang mekar.. (eeeuuuwwww...)..

Kpd encik lebiu,
saya amat mencintai awak,
saya amat merindui awak,
saya amat perlukan awak...
kenapa?sebab awak cinta hati saya...
dan awak berjaya mencuri hati saya 24 jam..
saya degil,awak marah..
saya suka bagi alasan,awak marah lagi...
saya tak dengar cakap,lagi awak marah..
tapi saya sedar,awak marah sebab awak syg saya...
kalau awak tak marah,sampai bila2 saya degil..
dan awak tak jemu2 bagi nasihat...
biarlah orang keliling nampak saya terseksa..
tapi hakikatnya saya bahagia...
awak UBAH kedegilan saya dan awak UBAH kenakalan saya..
saya brsyukur Allah masih beri peluang pada saya untuk terus mngubah diri ini.
sayang,
maafkan saya atas segala kesalahan saya..
saya tak ingin dan tak mahu kehilangan awak...
saya bersabar dalam mengubah diri saya dan saya sentiasa bersabar dalam mencari kebahagiaan dalam hubungan ini...
percayalah..selain Allah dan keluarga,awak adalah penawar saya...
seringlah hadir dalam hidup saya kerana awak senyuman saya..
sayang,
saya BERJANJI akan menyayangi awak sepenuhnya,
dan saya BERJANJI akan menjaga diri ini dan diri awak utk hubungan kita...
berilah semangat dalam saya menempuhi pembelajaran 2 tahun ini...
saya BERJANJI akan menjadi pelajar yang terbaik dan menjadi lambang kebanggaan buat keluarga dan awak..
sayang,
kerjalah bersungguh2 dan saya akan sentiasa berada di sisi awak..
biarlah orang berkata apa, tapi saya sentiasa memahami awak,
dan percayakan awak..
sayang,
hati ini bukan milik saya sepenuhnya lagi,
kerana awak sudah mengambil sebahagian daripadanya,
jagalah ia sebaik2nya sebagaimana saya akan menjaga hati awak..
~everyday, i love u,dear...~

nukilan dari, ZAHIRA ASRI...

~dalam hati nak bercakap~ :: bagi yang dah termuntah baca entry ni,silakaaannn..sbb sy pun macam geli..hihi..tapi ini ikhlas dari hati saya..bagi yang tertanya2 siapa mr. lebiu saya, dia adalah orang yg saya cinta..belum tiba masanya untuk saya dedahkan (ecececeh..budget artis..)...ye... i promish,one day,i will show him to u,my sayang2..doakan kebahagiaan saya :)

No comments:

Post a Comment