Sunday 27 May 2012

3,2,1 action!!!


Baca tajuk je da taw ni mesti kena berlakon kannn...dulu yusof haslam pernah ajak aku berlakon jadi heroin sembilu,tapi dia tengok muka aku,terus PILU jadinya... (muka saya x boleh cari makan)..huhuhu... 
Alkisah, 26hb Mei 2012,aku terlibat dalam pertandingan LAKONAN ARAB bertempat di UiTM Segamat. Aku semangat nak masuk lakonan ni sebab siapa masuk, automatik akan dapat 9 markah for one assessment... Laju2 aku letak nama hari tu.. (kalau bab markah free, memang saya lah orangnye..wee~)... tajuk lakonan arab  group aku adalah SELAMAT HARI LAHIR...comel kannn tajuknye...weee~..

haaa....ni muka ceria before berlakon ye...peace tu menandakan keyakinan saya menghafal skrip arab.. (budgett)

meh2 aku citer sikit...aku berlakon sebagai adik..kerja aku senang je...wat2 ceria plus terencat macam seorang adik..huhu...tak sure dapat nombor berapa...KOMPEM no satu rasanya...huahahaha...meh2,bagi gambar sikit bagi korang muntah2 sikit tengok..hihi...

from left:si comel,CANOI, si pendek,ZAHIRA dan si manis,MIRA... :)

together with suhaila (nenek) dan khatijah (ayah) <3

~Dalam hati nak bercakap~ :: tq guys utk kerjasama yg bagus walaupun agak kelam kabut preparation kita... :)


No comments:

Post a Comment