Wednesday 23 May 2012

sampai hati kamu,lecterur...

tonight,sangat menyayat hati (betul kot ejaan tu)... I got MC for two days since my blood pressure is too low and mual2.. (don't get wrong on my fever okey).. dijadikan cerita,semalam (22 May 2012), i've test.. Test account,okey..PENTING!!! But seriously,memang x larat... So,i decided not go since I've MC..

saje gedik2 nak tunjuk surat check-up

Aku da pesan dekat kawan aku suruh cakap dgn lecturer yg aku x boleh datang test and cannot perform well. Unfortunately,bukan lecterur aku yang jaga test semalam.So,my frend x dapat sampaikan pesanan tu.. Yup,MY MISTAKE coz aku tak call the lecterur immediately... Since aku pikir the lecterur mesti da tidoq sebab test abes pun pukul 10malam.. But, aku kol my lecterur hari ni..

ME : Assalammualaikum,sir..I'm Zahira from 4B.. I not attend your test last night since i'm not feeling well. I've a mc and surat akuan pemeriksaan..
LECTERUR : So?? For me, u can't to take the test since it'is not fair to other students.
ME : I'm begging u,sir...please... (nada da cuak gila)
LECTERUR : No.
ME : Hurmm... It's okay,sir. Assalammualaikum..
LECTERUR : Try to perform on your final.
(senang nya cakap!!!test before ni pun I'm FAILED!!macamane nak pass this paper..da start rasa akan gagal paper ni...)

~dalam hati nak cakap~:: Ya Allah,berikanlah kekuatan dan ketabahan dalam menghadapi segala ujian yg kau berikan. Sesungguhnya aku hamba yang lemah dan aku memohon bantuan dariMU,ya Allah.Jauhilah aku dari perasaan marah dan dendam terhadap guruku dan ampunilah segala dosaku.amin... :'(

No comments:

Post a Comment