Tuesday 29 May 2012

backstabber :((

SEDIH.... kenapa kau JAHAT datang dan melaga2kan hubungan kami? Kami baru nak bermula tapi macam2 kau bagi.. apa kau buat dekat aku dulu sikit pun aku tak pikir dah.. bagi aku waktu tu kau tak matang lagi .. yelaa..aku pun pernah buat silap.. tapi knp sekarang kau buat lagi? memang aku x boleh berkawan rapa dgn kau lagi sejak kejadian dulu tapi aku masih anggap kau KAWAN... tapi sekarang, kau laga2kan hubungan aku yg baru nak menapak ni.. tapi Allah maha adil.. Allah beri kami peluang untuk mengetahui keadaan sebenar.. aku msg kau,cakap secara baik,tapi kau tak nak mengalah.. aku diam bukan sebab aku takut tapi aku TAKUT apa lagi yg kau rancangkan..tapi.klu kau nak tahu,kau merapatkan lagi hubungan aku dgn dia..


~dalam hati nak bercakap~ :: Ya Allah,jauhkanlah hubungan kami dari segala fitnah dan dosa dan jauhkanlah sifat dendam di dalam diriku terhadap mereka yang menganiayai aku... Kau berikanlah ketenangan di dalam hubungan ku ini.. amin...

2 comments:

  1. ciannye kmu.be strong eh.
    Allah knows best! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. @nadiaz Namikaze: tq dear...i must to be strong.. and i believe that Allah will show the truth.. :)

      Delete