Wednesday 30 May 2012

hacker!

Ujian dan dugaan...tibe2 pulak pagi tadi aku login FB aku macam biasa..

Email:gurlz_az89@yahoo.com (email zaman friendster)
Password:***********
Lepas aku click ENTER, berani encik pesbuk kata:
"u may entered invalid email or password"


Eh2,pandai2 pulak encik pesbuk ni tuduh aku salah masuk email n password. Actually malam tadi lagi aku cuba login,tapi tak boleh.mata aku pulak waktu tu da mcm mata org korea..da kecik dah..pagi tadi cube nasib lagi...still GAGAL.
Kenapa lah pulak ni..terus aku ngadu dgn mr lebiu.. dia pun cakap FB dia pun tadi problem nak login.. sah,someone dah hacker our FB!!! But my mr lebiu boleh login FB dia dgn jayanya coz he has backup email but i don't... yelaaaa...email FB aku tu last login tahun 2009!hahaha...memang hampeh lah..xpelah..redha je lah FB x boleh guna..Unfortunately,3 org kwn aku bbm n msg aku serentak! diaorang punya text lebih kurang mcmni:
"Weh,kau kenapa update status kat FB macam tu sekali?kalau ye pun da break,janganlah sampai malukan diri.."
Errrrr....Bile masa aku update status and bile masa pulak aku BREAK!!! Melampau2 ni...Terkejut aku lepas kawan aku send pic status aku through BBM...maluuuuuu....nasib ada sayang2 aku yang sudi tolong bagitahu bahawasanya bukan aku yang update status tu..apa yang aku risau kalau hacker tu msg atau comment tak senonoh dekat orang lain..


Ni lah status yang dibuat oleh si hacker..malu aku...btw,tu nombor lama aku..nasib hacker ni x taw no baru aku...Tq, Azza coz bagitaw aku and share this pic kat aku..love u!


To Mr/Miss Hacker, We don't know what's your problem. I don't hve any idea why you did this stupid action.If I have any wrong with u,please see me.don't do something like this.we are growing now.please be matured.dan untuk pngetahuan anda,anda mengeratkan lagi hubungan aku dgn mr lebiu...tq ye...


~dalam hati nak bercakap~:: pengajaran!pastikan anda mempunyai backup email utk make sure anda blh access semula account anda selepas di hacked.

No comments:

Post a Comment