Wednesday 15 August 2012

Cinta TAK BOLEH dipaksa

Assalammualaikum... Entry kali ni bukan melepaskan geram tapi cuma ingin si dia tahu. He's my schoolmate... Tapi jumpa balik waktu kami chat di FB.. Dipendekkan cerita yang sememangnya dah pendek ni, he said nak kenal aku lebih mendalam.. And I replied:

" Ok..But jgn MENGHARAP apa2..sbb aku masih sakit dgn org dulu"..

So, I thought everything is clear.. So, why he want to push me to love him? Kenapa nak buat ayat sedih seolah2 aku berjanji and bagi harapan dekat dia? Sedangkan, tak sampai 4 hari kami msg... Cerita ni lama dah tapi berbangkit balik..Perasaan semua ni tak boleh dipaksa..aku tak pernah ada perasaan pun dekat kau, a***... And please stop stalk my FB and msg aku cakap aku happy semua..yup! I'm happy tapi x semestinya happy kena bercinta... Jangan sbb kau sunyi, u push me!

For him,
Don’t force yourself to fall in love just because you think it’s your turn... Wait for a while, Allah have a good plan for you and you might receive a heart that you deserve one fine day... You can't make someone love u..Remember, the higher u climb on the loves, the harder you fall... Don't push me because I'm in so much pain from my past love and I cannot lie to u and said that I'm ready to love you.. I CAN'T... Look in the mirror..you and yourself need you more than anyone else...you still young,boy..



With no love,
zahira...

2 comments:

  1. Megat mintak maaf ira, sbb mgat push ira waktu mgat sunyi. mgat terlalu berharap. dats why mgat jadi cmni. sorry :‘(

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's not you,megat...someone else..sorry kalau terasa.takde niat..sokay..we still friend ;)

      Delete