Tuesday 14 August 2012

Berbuka...

8 Ogos hari tuh, aku and family at last dapat berbuka puasa sama2 dekat luar.. and we choose PineTree Hotel Batu Pahat since rumah kami dekat Batu Pahat..takkan kami gigih nak berbuka dekat Sarawak pulak kann.. :P

Why we choose this place? Sebab akak saya terpengaruh dengan iklan dari New Straits Time where it shows that this hotel menyediakan lebih 100 hidangan untuk berbuka...




haaa... ni lah keratan paper NST yang menggoda kalbu akakku..huhu..

Harga dia affordable lah..RM50/person..sampai je lobby, berlari ayah aku nak tengok betul ke ada 100 hidangan..hurmm..entah,bagi aku tak sampai 100 pun..air pun x banyak choice...tapi aku gila dgn dessert dia lah..tu je yg aku puas hati... But, untuk kenyang, ok lah... alhamdulillah...


Tengok2..dua choc cake aku belasah...

haaa...ni muka puas dapat melantak dessert yang ada...BTW, kuih sambal tu sgt5 sedap..mesti hotel ni beli dekat Cik Kiah je ;)

Ok,bye!

No comments:

Post a Comment