Wednesday 3 October 2012

Selamat Hari Raya!!!!!

Ok,saya tak kira kalau orang nak tumbuk muka saya kalau saya baru nak update entry pasal aidilfitri! hehehe...saya nak jugak!!! tak kira... (sambil guling2).. di kesempatan ini, saya ZAHIRA ASRI ingin memohon maaf atas segala salah silap,caci maki dan kekurangan yang telah saya lakukan kepada anda semua...mohon maaf juga kpd nyamuk2 yg selalu saya pukul sampai anak2 anda digelar yatim piatu...ampunkan saya,ya Allah...ok2,meh view picture sepanjang behari raya ;)...

First raya...


mak ayah..ok,muka ayah nampak putih dekat sini.. *35% fake :P

abang ipar terpaksa bekerja on first shawal..saya x sedih tp bini dia sedih..haha.. *btw,ada yg bertanya,abg ipar saya is an engineer of traffic controller at KLIA... ;) 


 we always fighting but i always miss my lil bro.. *ok,mesti adik aku terharu dgn statement ni :P
 my only one nephew, ahmad wazif..comel dia ikut saya..x tipu.. :P

si gelojoh adalah saya ;)



second raya...
 ok,sangat berpuas hati bila upload picture adik aku tutup mata!!!
 bila semua akak2 dah bekerja, pegi beraya pun kereta nak asing2..nak menunjuk kereta lah tu ;P
 si tiang ni selalu sangat siap dalam kereta..tq for the car's mirror

at last,mereka beraya bersama...hehehe...

Bila beraya sendiri, maka hanya kami berdua yg semangat main bunga api...saya masih kanak2 ;)

SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR BATIN :D

3 comments:

  1. hehehe...raya haji nnt dulu..sabar ye sardin :P

    ReplyDelete
  2. Takpe la i wish awal2.hehe.
    Tkut raya nanti i takde kena smbelih.hee

    ReplyDelete