Sunday 1 July 2012

she is wonderful...

A simple girl but with an amazing spirit!...ni je yg boleh describe about her... kenal dia x sampai dua minggu but bila bersembang dgn dia,seolah2 dah kenal rapat...she has that 'spark'...
entry ni mmg aku buat khas utk insan yang bernama 'JANA ANAZYS'

utk pengetahuan sayang2 saya semua, Jana ni lah yang mendengar dan banyak bersabar mendengar masalah n tangisan aku yg mahal ni selepas ditinggalkan...she always try to make me wake up!!!
Rasanya jenuh jugak dia ckp "plz,dun cry" dekat aku...BANYAK KALI okey dia pesan kat aku sruh sabar,jgn sedih...tapi aku x abes2 susahkan dia suruh dgar kesedihan aku (sbb zahira si ngade2 yg kuat nangis!)...oh,dia sgt penyabar!

Apa yang membuatkan saya rasa dia adalah amazing,sbb dia tabah dlm ujian yg dia dapat... kalau nak ikutkan masalah percintaan aku yang x menjadi tu TAK SEBERAPA kalau dibandingkan masalah dia...almost 3 years dia derita sebab LELAKI TAK GUNA!!! Sangat lama tempoh tu... but now,she's wake up with her new style and new spirit... dia x lemah sebab lelaki and dia makin kuat... kalau nak ikutkan banyak lagi yg dia lalui sepanjang 3 tahun nak recover... tapi tak boleh lah cerita semua,my dear...nnt kena bayar pulak kang...huhu...but now,her 'ex begging her after 3 years...merayu macam gila talak...but Jana tu sikit pun x menghadap rayuan laki tu...siapa nak laki yang buat kita derita 3 tahun! kentut punya laki...

satu pesanan yg aku tak akan lupa dari Jana ni... jangan BERDENDAM dan MAAFKAN kesalahan lelaki2 yg tak pandai menghargai ni. solat,mengaji dan doakan yang terbaik untuk lelaki2 ini...she's advised me, "Allah Maha Adil.kalau betul kita di pihak teraniaya, lelaki itu akan terima balasannya."

sis, i'm too happy after knowing you...i'm sorry coz i have a bad perception about u before...u such a nice n strong girl...i hope this is a starting of our friendship and hope there is no ending..i treat u like my sister coz i very comfort to share and story...i PROMISE to follow everything u said to me.and i want to be spirit like u!!! i hope u will get the best partner in your life. believe me,only a good man is suit with u...and thank you coz make me realize what is love and what is hurt...to be honest, i start to love u like my sis and like my buddies...i hope u not regret after knowing me... (oh,jiwang tetibe...lap sikit air hingus..hihihi)

haaa....dgn secara rasminya,aku nak tunjuk wajah cantik manis Jana ni kat korang... (eh2,she still single and available taw... :D)


ok....cantik kan...haaa..jgn sampai juling2 korang tgok kecantikan dia...
ayu,manis,cantik...haaa...nak apa lagi?huhu

ok...jam da pkul 4.20 pagi...ngantuk...sila tido...btw,to sis Jana,take care and hope u happy dgn entry yg x seberapa ni... i x pandai mengarang!hahaha...syg kamu,sis!


No comments:

Post a Comment